Mým cílem je předávat zkušenosti získané v největších a nejlepších českých firmách do smysluplných projektů

Marketingové poradenství na podporu zajímavých nápadů, společenství a lokálních neziskových společností

I

Zkušenosti z velkých korporací...

10 let zkušeností z marketingových a produktových teamů společností O2, GE Money Bank
P

…přenesené do jednoduchých řešení…

Namísto složitých řešení jednoduchá a efektivní pravidla, která vám pomohou.
R

…přinášejících výsledky.

Jasné a měřitelné výsledky, učení se ze současných výsledků a úprava komunikace k jejich dalšímu zlepšování.

V ČEM MOHU POMOCI

I

Stanovení správného prodejního konceptu

A

Tvorba webových stránek

A

Marketingová strategie

A

On-line marketing (Google, Seznam)

A

Plán jak dosáhnout cílů

]

Plán jak přilákat zákazníky

A

Popsání cílové skupiny a jejich potřeb

A

Pomoc s vybudováním značky

A

Koncept produktů, služeb a servisního modelu

A

Revize vašeho záměru

Zkuste si položit tyto otázky:

  1. Jaký je cíl vašeho projektu?
  2. Máte cíl jej jasně popsaný?
  3. Víte proč chcete dosáhnout zrovna tento cíl?
  4. Máte jasný plán jak se k cíli dostat?
  5. Máte jej definovaný do konkrétních kroků?
  6. Daří se mi plán naplňovat?
  7. Pokud jste již projekt spustili, funguje?

Pokud jste alespoň v jednom případě odpověděli NE, ozvěte se. 

Kontaktní formulář

1 + 15 =

Jaká je cena?

Podporuji filozofii ekonomiky DAR za DAR a princip kolování energie. Za svoje služby s vděčností přijmu cokoliv co odpovídá množství vynaložené energie. Může se jednat o protihodnotu ve formě peněz, vlastních služeb, zajímavých produktů nebo informací. Po předchozí dohodě se může jednat o poskytnutí těchto věcí jiným lidem, kteří tyto věci potřebují více než já.